Poštovné a balné
Tovar elektronicky objednaný prostredníctvom E-obchodu Predávajúci odošle Kupujúcemu podľa dostupnosti jednotlivých druhov tovaru a prevádzkových možností Predávajúceho v čo najkratšom termíne (4-7 dní), najneskôr však do 7 pracovných dní od dňa, keď Predávajúci potvrdil prijatie elektronickej objednávky Kupujúceho a v prípade platby bankovým prevodom - keď bola kúpna cena pripísaná v plnej výške na bankový účet Predávajúceho.
Bez ohľadu na lehotu uvedenú v predchádzajúcej vete je Predávajúci oprávnený pri vybranom tovare uviesť inú dobu doručenia s ohľadom na špecifickosť a dostupnosť daného tovaru. Doba doručenia sa mení podľa statusu dostupnosti na 3-4 týždne.
Tovar je dodávaný prostredníctvom Slovenskej pošty a.s. na adresu miesta dodania uvedenú Kupujúcim v elektronickej objednávke v pracovných dňoch od 8,00-16,00. Predávajúúci si účtuje poštovné nasledovne: – 3,99 €.
Ak hodnota objednávky Kupujúceho presahuje sumu vo výške 50 EUR, Predávajúci si poštovné neúčtuje.
Balné v žiadnom prípade neúčtujeme.
A Kuriérska služba bude telefonicky kontaktovať Kupujúceho pred dodaním tovaru Kupujúcemu a záväzne si s ním dohodne presný čas dodania tovaru Kupujúcemu.
Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený a podpísať dokument o prevzatí zásielky. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu. Za takto vzniknuté škody je zodpovedný dopravca.
V prípade opätovného doručovania z dôvodu neprevzatia zásielky si Predávajúci vyhradzuje právo na účtovanie ďalších nákladov za doručovanie.